ďťż
swiatla stop NON-STOP.POMOCY
[Kupię] KUPIĘ SILNIK m20b20 lub m20b25! WAŻNE!!! POMOCY!!!
[ E39] sonda lambda w BMW E39 520i, POMOCY!
[E21] wtrysk rozruchowy w bmw e21 318i - AWARIA POMOCY!!!!
[ E38] POMOCY !!! Usterka nie do wykrycia w BMW 735i V8 e38
pomocy! moja bawarka szarpie na 1 biegu jak dodaje gazu e36
pomocy przy zakupie e39 525tds combi automat z 97r.
BMW E39 530d, turbina sadzi, kolektor rozszczelniony- POMOCY
[ E46] Pomocy,zablokowane drzwi, zepsuty zamek, pilot nie dz
[ E36] Zgrzytajacy drugi bieg w BMW 320 '91r --> POMOCY
  • tirowki fotosik
  • portrety ojców na podstawie literatury
  • hafciareczka schemat
  • myszka mi sie zatrzymuje co chwila
  • mf 3080
  • Porady dla pierwszowyprawowiczów.

  • hamulec reczny regulacja pomocy





    artooro26 - 2009-10-05, 18:16
    witam wszytkich moze mi ktos wytlumaczyc jak naciagnac hamulec reczny w e36 bo niemam pojecia oczywiscie hamule reczny tarcze




    krzysiek8833 - 2009-10-05, 19:09
    artooro26, sciag sobie sam naprawiam bmw e36! tam jest to opisane!
    tu jest do ściagniecia! http://bmw3er.pl/viewtopic.php?t=347



    sebo - 2009-10-05, 19:10
    podciągnij mieszek przy ręcznym do góry i ukarze ci się regulacja linek



    krzyś_3.2.8 - 2009-10-17, 23:00
    najłatwiej zdjąć tarcze hamulcowe i tam w środku do ręcznego będą hamulce bębnowe i jest regulacja jak zdejmiesz tarcze na pewno zauważysz pozdrawiam




    vmasher - 2009-10-18, 01:42

    tam w środku do ręcznego będą hamulce bębnowe i jest regulacja

    z tego co mi od zawsze wiadomo i co praktykowałem to regulacja jest pod mieszkiem od ręcznego, a nie w tarczo/bębnach po zdjęciu tarcz

    więc albo ja się przez tyle lat użytkowania BMW myliłem, albo ktoś tutaj kogoś w błąd wprowadza



    fabian - 2009-10-18, 08:02
    Witam ściągasz mieszak i ukażą ci się dwie nakrętki i wtedy regulacja pozdrawiam pierwszy raz słyszę że na bebnach jest regulacja



    ufniarski - 2009-10-18, 10:47
    Żeby wyregulować hamulec ręczny trzeba ściągnąć koło,obracając tarczą w otworze na śróbę koła znajdź regulator. Podkręć go płaskim śrubokrętem aż zacznie blokować tarczę potem lekko go poluzuj. Dopiero potem wyreguluj linkę.



    krzysiek8833 - 2009-10-18, 10:56

    Żeby wyregulować hamulec ręczny trzeba ściągnąć koło,obracając tarczą w otworze na śróbę koła znajdź regulator. Podkręć go płaskim śrubokrętem aż zacznie blokować tarczę potem lekko go poluzuj. Dopiero potem wyreguluj linkę.
    nic dodać nic ująć oczywiście jak sie ma tarczo-bebny



    yeahman - 2009-10-18, 11:11
    Może regulatory do wymiany ?



    vmasher - 2009-10-18, 11:23

    Żeby wyregulować hamulec ręczny trzeba ściągnąć koło,obracając tarczą w otworze na śróbę koła znajdź regulator. Podkręć go płaskim śrubokrętem aż zacznie blokować tarczę potem lekko go poluzuj. Dopiero potem wyreguluj linkę.

    pierwsze słyszę

    ja zawsze linki pod mieszkiem podciągałem
    jednak człowiek uczy się całe życie



    thcrew - 2009-10-18, 12:01
    Najlepiej na regulatorze podciagnac, pod mieszkiem moze juz brakowac... no i regulatory troche popuszczaja z czasem (znam to z autopsji )



    elmo0104 - 2009-10-22, 21:30
    a co zrobić jeśli mimo podciągniętego ręcznego nadal jest słaby?? Mam automata i jak włączam na "drive" z zaciągniętym ręcznym to auto powoli się toczy. muszę bardzo mocno ciągnąć ręczny żeby auto stało w miejscu.



    thcrew - 2009-10-22, 21:44
    podciagnij bardziej na bebnach....jak nie to wymiana linek pewnie sie rozciagnely...albo ewentualnie okladziny cierne, trzeba by rozebrac i zerknac



    jacusbmw - 2009-10-23, 19:00
    Witam,z całym szacunkiem ale linka to nie buty żeby się rozciągneła.Jeżeli niema możlwośći dalszej regulacji to najbardziej prawdopodobnie do wymiany są okładziny.



    DominikE36 - 2009-10-23, 23:05
    -zluzowac linki przy lewarku recznego
    -rozkrecic samoregulatory w bebnach czy tarczobebnach tak zeby bylo czuc minimalny opor taki sam z obu stron
    -wyregulowac linki przy lewarku i to juz wg uznania kto jaki lubi miec reczny i na ile zabkow ma brac. oczywiscie staramy sie zeby oba kola braly tak samo

    pozdr



    thcrew - 2009-10-23, 23:44

    -zluzowac linki przy lewarku recznego
    -rozkrecic samoregulatory w bebnach czy tarczobebnach tak zeby bylo czuc minimalny opor taki sam z obu stron
    -wyregulowac linki przy lewarku i to juz wg uznania kto jaki lubi miec reczny i na ile zabkow ma brac. oczywiscie staramy sie zeby oba kola braly tak samo

    pozdr


    ja bym najpierw regulowal z tylu, dopiero pozniej naciagal przy lewarku, a nie odwrotnie jak piszesz...wg Twojej recepty na 99% zabraknie sruby....



    elmo0104 - 2009-10-24, 14:45
    no przecież właśnie tak napisał? :| o co Ci chodzi ?



    thcrew - 2009-10-24, 19:15
    przyjalem rozkrecic jako zluzowac...



    elmo0104 - 2009-10-25, 00:10
    No dokładnie! To której śruby ma braknąć?



    jacusbmw - 2009-10-25, 10:45
    Witam,tej na lewarku ręcznego.



    lolejko - 2009-10-25, 12:45
    Ale kombinujecie z czym co jest proste.
    Żeby działał sprawnie ręczny, to trzeba zobaczyć co się dzieje w bębnach.
    Jeśli nie działa, to może być tak, że dżwigienka ta na dole szczęk się zapiekłą i wpierw bym ją oczyścił i rozruszał. Po złożeniu szczęk na swoje miejsce, regulujemy luz na samoregulatorach. Trzeba to tak zrobić by bęben czy tarczo bęben wszedł z delikatnym oporem (Na styk). Bez tego możemy kręcić śrubkami przy dźwigni i kręcić.
    Gdy już złożymy w kupę całość, wtedy podciągamy linki.
    Może być taka sytuacja, że linka juz zaniemogła i trzeba ją wymienić. I kręcenie śrubkami nam już nic nie daje. Wymiana linki czasem jest koniecznością.
    Żadna filozofia.



    adamossE36 - 2010-01-03, 23:30
    ja tez mam brak ręcznego regulacja przy mieszku jest na maxa podkrecona i zero rekacji przy zaciaganiu, mechanik zaspiewal 100 plny, mowil ze samoregulatory trzeba przeczyscic. jak to zrobic samemu?? powiem ze przy sciagnietym bebnie przy zaciaganiu hamulca slabo sie ruszaja szczeki prawie nic co mam luknac



    toyti - 2010-01-05, 21:47
    zobacz na linke czy chodzi tak jak powinna, porozbieraj wszystko, poczysc ,wyreguluj i musi działac, bo nie moze byc ze nie działa



    adamossE36 - 2010-01-05, 23:04
    dzis wlasnie chcialem poregulowac te samoregulatory. kurde meczylem sie z odkreceniem tej sruby co trzyma beben, ale jakos sie udalo. ale to tak zakleptane jest ze nie dalo sie krecic tym samoregulatorem. drugie kolo poszlo by lepiej bo nie dawno rozbieralem je. Nie chcialo mi juz rozbierac szczek i czyscic tego dziadostwa.

    ďťż
    Wszelkie Prawa ZastrzeĹźone! smile.serwis Design by SZABLONY.maniak.pl.